lördag 20 september 2008

Jag mår bättre nu men känner mig fortfarande sviken. Men nu skrattar jag bara åt hur du beter dig, jag orkar inte bry mig. Men jag kommer bry mig, när du väl hör av dig. Då kommer jag förlåta dig för allt, som vanligt... Om du nu hör av dig, men det är nästa kapitel i mitt liv. Mitt liv är verkligen en bok, helt perfekt i ett kapitel, nästa kapitel går något fel och så håller det på. Det är bara att fortsätta läsa boken för att se hur den slutar, läsa kapitel efter kapitel. För denna bok går inte att läsa slutet direkt på. Om man kunde det skulle jag gjort det redan innan jag börja läsa boken. Ikväll blir det nog att vara med S och M, när man känner sig deppig så finns alltid vännerna där. Helt underbart! Då har man kul med dom, och problemen försvinner för ett tag. Att en människa kan ha denna förmåga! Jaja, slut babblar för mig. Men vi hörs nog senare ikväll.
Ha en trevlig kväll.
Puss och Kram

Inga kommentarer: