torsdag 18 september 2008

Torsdag

Funderar på att göra lite olika kategorier, men vad kan man ha för kategorier? Om jag gör en kategori: min dag. Kommer nog alla inlägg hamna där. Men hmm... kanske och så en kategori funderingar? eller? min dag och funderingar? kanske, men om jag har både hur min dag varit och en fundering hur gör jag då? haha jadu. Detta inlägg blir iaf i kategorin min dag.
Idag på skolan pratade vi om gymnasium. Jag vet inte riktigt vad jag ska välja men jag har några som jag är säkra på iaf. Men sen vilket jag vill av dom vet jag inte. Fick en katalog med mig hem som det står om alla programmen i, så ska ägna lite tid att läsa den oxå. Ikväll blir det att fara till E på nå make-up grejs. Ska bli kul! Berättar lite mer när jag kommit hem och vet mer vad det var. Nu ska jag gå och läsa den där katalogen sen blire midda och sen då E. Ha en bra kväll, med massa mys.
Puss och Kram

Inga kommentarer: