fredag 5 september 2008

yoga start!

Mådde inte så bra igår så det vart inge bloggande. Men idag mår jag bättre och är glad igen, hoppas det håller i sig! Ska till F om en liten stund men ska bara blogga en snabbis. Mamma har börjat i någon grupp, eller vad man ska säga, för att gå ner i vikt. Igår hade dom deras första träff och då fick dom veta att dom fick ett gratis kort på Impuls som dom fick ge till en vän! och min snälla mamma ger det till mig! Tack. Dom hade en yoga grupp och en grupp som kallas lätt arobic och så ska vi köra styrke. Så nu äntligen får jag börja med min yoga som jag velat i säkert 2 år! Vad glad jag är. Har mitt liv hittat en possitiv linje? kommer det hålla i sig så här bra? när kommer allt negativt? Nej vi får hoppas att mitt liv har hittat sitt rätta jag!
Det blir att sova hos F oxå, mys. Och imorron blir det en bra dag hoppas jag! Nej nu ska jag iväg, ville bara berätta det där om yogan! :D.
Ha en jätte bra kväll!
Puss och Kram

Inga kommentarer: