onsdag 3 september 2008

Snabba planeringar

Hade nyss världens lock för örat :S och de ville inte försvinna.. men nu försvann de haha härligt! okej inte så intressant men ;) ja men iaf satt och snackade med J för ett tag sen och nu ska jag tydligen med henne till stan och träffa nån, haha. Ja så går det till när man är kompis med henne, man träffar nya folk hela tiden ;). Ja så det var bara att sätta på sig jeansen igen (hade satt på mig mjukisbyxor för jag hade inte tänkt fara nånstans) och bättra på sminket lite, och sen 18.45 tar vi bussen mot stan, och ni tror inte det ösregnar oxå, typiskt... Kommer hem vid halv tio-tio så det blir nog bara ett kort inlägg då om vad som hände och så, haha. Imorron kommer det bli en underbar dag hoppas jag, eftersom jag ska träffa en speciell person. Hihi, vi får hoppas dagen går riktigit fort. Men mer om det imorron.
Puss och Kram

Inga kommentarer: