lördag 27 september 2008

Lördag

Det blev inget bloggande igår för mitt internet krånglade. Igår var det stan som gällde efter skolan. Jag och S for in. Det var en cäldigt bra dag igår, bara lite depp. Men inte alls mycket. Jag var tvungen att köpa nya jeans för hela mitt byxben gick sönder när jag cyklade på sandras cykel. Men sånt kan hända. Köpte ett par struprörsjeans med hög midja från Gina Tricot, för 399 :-, ett bra pris! Himla snygg men lite läskigt när det var så hög midja, haha. Köpte även en väldigt söt bh och en present till E som har fest idag(lördag). Sen for jag hem åt middag och sen var jag med J och C, mys. Vi låg på fotbollsplan och såg upp på stjärnhimmlen, så underbart! Idag(lördag) har jag oxå varit på stan(mycket stan) med J och M, köpte en klänning från Gina som jag ska ha ikväll som var på rea! Men nu ska jag äta och sen blire party hos E med middag och film, mys! Och sen blire att sova hos M med S och J så jag skriver först imorron.
Puss och Kram

Inga kommentarer: