torsdag 25 september 2008

Nu har jag gjort novellen, engelska läxan och börjat på svenska uppsatsen. Jag känner mig stolt, och det är bra att jag är nöjd över mig själv. Tror inte jag ska göra matte ikväll. Men vi får se. Imorron blir det stan, det behöver jag! Jag ska köpa lite nya kläder tror jag och sen en present åt E. Men jag funderar på om jag ska åka själv eller om jag ska ta med mig någon. Om jag tar med mig någon så får jag en rolig dag med en underbar person, men jag kommer inte köpa några kläder. Om jag går själv kommer jag stressa igenom stan för jag tycker det är skämmigt att gå på stan själv, vet ej varför har bara alltid tyckt det. Men därimot kommer jag köpa kläder. Hmm, vi får se hur jag gör. Vi har även idrott imorron som jag verkligen inte orkar med, orientering suck! Jaja vi får hoppas det blir en bra dag hur som helst.
Puss och Kram

Inga kommentarer: