lördag 20 september 2008

Lördag

Igår hade vi "elevkårsutbildning" som det heter på våran skola, haha. Vi satt i stadshuset och pratade om hur vi skulle jobba under året och hur vi jobbar och så. Sedan gick vi och åt på resturang och bowlade. Jag vann såklart alla tre gånger.
Efter det for jag till F, för vi skulle göra iordning oss till kvällen. Disco på KH eller vad man nu ska kalla det. R kom inte så jag gick och tänkte på han hela kvällen, så min kväll var inte den bästa. Men jag fick iaf umgås med världens underbaraste tjejor! <3 Ska vara med J idag om hon nån gång blir klar, för hon är känd att vara världens segaste! haha. Hoppas på lite mer uppdatering till kvällen, var inte på skriv humör när jag börja skriva men nu blev jag det. Men nu har jag inget att skriva så vi kan ju hoppas att detta humör håller i sig till kvällen.
Ha en bra dag.
Puss och Kram

Inga kommentarer: