tisdag 16 september 2008

Tisdag

Läser lite bloggar samtidigt som jag gör en matte diagnos. Tänkte att jag skulle blogga lite snabbt själv oxå. Matte diagnosen skulle varit klar i fredags, men jag har inte hunnit och imorgon äre matte så jag måste bli klar med den nu! Är egentligen 4 sidor ifrån den, men tänkte att jag gör den ändå för jag tror jag kan den...hoppas jag... Gjorde iaf klart min slöjdläxa idag, äntligen! Så skönt! och sen har jag en eng-läxa som ska vara klar till på tors, men den är ganska lätt. Det är skola skola skola, läxor läxor läxor. Hela tiden. Som ett hjul som snurrar runt runt. Jag blir tokig. Sen fick jag reda på att vi har en redovisning på tors, som jag inte alls visste om! Så nu måste jag plugga hårt på den oxå, ojoj. Men jag hoppas jag klarar det. S och M kom oxå och hälsade på ikv i allt stress med läxor, lite ovntat att dom kom och lite fel tillfälle. Men det var väldigt trevligt och det var bra att dom kom! Vi hade kul. Ska ringa R snart oxå, hur ska jag hinna med? Men han får väl lyssna när jag gör diagnosen, haha. På fredag blir det iaf att sova hos F. Kul kul, längtar! och på kvällen ska vi på "fest" eller disco eller vad man nu ska kalla det, på KH. Hoppas det blir bra! Nej nu måste jag fortsätta med diagnosen och läsa lite fler bloggar + ringa R. Jag får nog sitta uppe hela natten, haha.
Föresten fick för mig att det var torsdag idag, haha. Men veckorna rusar förbi, så det är ändå torsdag snart ;)
Puss och Kram

Inga kommentarer: