onsdag 24 september 2008

Onsdag

Har kommit på att jag ska blogga först och läsa andras bloggar sen. Annars hinner jag inte, haha. Okej lite ointressant fakta, men idag är jag på ett väldigt skrivhumör. Så idag kommer jag nog skriva av mig allt. Eller idag och idag föresten, snarare kväll.

Jag ångra verkligen att jag inte sa till dig hur jag mådde. Då kanske du fått lite dåligt samvete. Nej det tror jag föresten inte, du hade nog inte ens bryt dig. Men jag ska glömma dig! Du har förstört mitt liv men jag ska komma över det. Så de så!

Nej nu ska vi inte prata om det nå mer. Jag ska inte tråka ut er om mina problem på min lilla blogg.
Idag hade vi en "elevrådsutbildning". Rädda barnen var och pratade om barnens rätt och även Elin Ek, även kallad Grynet, var där. Det var väldigt intressant och lyssna på henne. Hon berättade hur "Grynet" uppfanns. Hon gjorde det intressant och man kände sig bekväm, inte trött, som man blir när någon står och babblar i en timme. Sånna borde det finnas fler av, så att man alltid orkar lyssna.
Sedan på kvällen var det konfaåterträff. Vi lekte som vanligt, haha. Jag och S ska även gå en ledarutbildning så vi kan vara ledare åt yngre konfirmander, jag tror det kan bli kul.
Ja nu ska jag inte tråka ut er nå mer och jag ska även läsa lite bloggar och träna på min redovisning jag har imorron.
Puss och Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

bra nathalie! låt ingen skitstövel förstöra för dig!

du är bäst, hjärtat <3 :'D

/emma