onsdag 3 september 2008

Våga chansa i livet!

Oj jag har inte skrivit på 2 dagar :O shit förlåt har tiden gått så fort?
Jag hade ju tänkt att förändra mitt liv, och oj det har verkligen gjorts förändringar! Ja okej inte jätte stora förändringar att jag typ tagit tag i mitt liv, börjat med yoga, arobics, börjat på gym, flyttat in i en egen lägenhet. Om dom förändringarna gjorts hade jag just nu varit över lycklig. Men jag är lycklig ändå, väldigt lycklig. Det tog två dagar men det var det värt, för nu har jag ett nytt liv! Okej jag heter fortfarande Nathalie, bor kvar på samma ställe, har samma hårfärg m.m. Men jag har ändå förändrat mig. Lite personliga saker, och därför är det kanske dumt att skriva om detta i en blogg. Men jag vill uppmana alla, att om ni vill en sak, gör det då! Lova mig att inte tänka: nej men inte kommer jag klara det där, det kanske är dumt om jag gör så där och ja vad ni nu tänker. Utan gör det bara, våga testa, våga misslyckas. Det kanske blir helt fel, men det går att fixa upp. Och om ni väljer att göra som ni verkligen vill så tror jag det blir mycket bättre än om ni bara struntar i det! Man måste våga chansa här i livet. Det har jag verkligen fått lära mig under sommaren 2008 och det kommer hjälpa mig för resten av mitt liv! Har ni drömmar, uppfyll dom! Det kommer bli bra. Visst blir det lite felsteg här och var, men det är sånt som kan hända och då gäller det att inte ge upp. Man måste tro på sig själv och jobba för att nå något!
Puss och Kram

Inga kommentarer: