söndag 31 augusti 2008

Förändring i mitt liv

Har just kommit hem efter att ha varit ute i det underbara vädret med dom ännu underbara vännerna S och E. Tack för att ni finns tjejor, ni betyder verkligen mkt! och utan er hade jag inte klarat detta. Vi satt ute i solen sen två till fem och det var riktigt härligt, har bara suttit och pratat om allt och inget. Ska snart äta oxå, kött, pommes och en mumsig sallad. Kan det bli bättre? Mamma gjorde verkligen en bra söndagsmidda. Kvällens planer är att bara ta det lugnt, se en film. Jag ska även göra mitt livs största val, eller ja inte val. Men nu ska det bli lite ordning i mitt liv. Det var S och E som fick mig att inse detta, och nu måste jag verkligen fixa det här. Kan inte backa ur nu! Jag kanske ångrar mig senare, men jag vet att mina kompisar kommer finnas där och stötta mig. På vilket sätt jag än gör! Den känslan är underbar att känna.

Jag skulle vilja testa yoga, det verkar så himla härligt och det sägs ju att man ska göra det om man är stressad och mitt liv är mer än stressigt! Ska kanske köpa hem en matta och en liten fin bok så får vi se hur det blir. Är det någon som testat yoga? Är det bra?
Nej nu blir det mat.
Puss och Kram

Inga kommentarer: