måndag 25 augusti 2008

skolstart....

Ja nu är man 9:an... känns lite konstigt... men man vänjer väl sig antar jag. Ett helt långt sommarlov på 11 veckor har gått väldigt fort men ändå inte. När jag kom till klassrummet idag kändes det väldigt konstigt, och jag kan fortfarande inte fatta att vi börjat skolan och att jag, lilla jag går i 9:an :O det är ju helt sjukt! :O ja men iaf jag är redan less på skolan, och vi gör ju inte direkt så vettiga saker. Spelar kubb i två timmar bara för att lärarna inte vet vad dom ska hitta på åt oss, är det inte bättre att man får sluta då? det tkr jag iaf! ;). Hahah ja men nu är det bara att inse att jag går i 9:an, alla betyg är viktiga, alla mina jobb är viktiga. Efter skolan var jag med Sandra och Emmelie och hade kul och imorron blir de mys med Carro :). Ja nu ska jag gå och sova för att orka ytterligare en till skoldag, imorron känns det säkert som om vi gått i skolan i flera veckor men men ;)
Puss och Kram

Inga kommentarer: