söndag 31 augusti 2008

frisk nu :D

Vaknade för ca. en timme sen och kände mig väldigt frisk. Gick ner och kollade feberna 36,3 + 0,5= 36,8. Jag har ingen feber :D Så idag blir det att umgås med S och E väldigt kul + att vädret är underbart! Solen lyser och det är inte så kallt. Kan det bli bättre? :D Det känns som om denna dag kommer bli underbar! Men vi får inte hoppas på för mycket.

Igår var det en väldigt deppar dag. Var ju sjuk så hade ingenting att göra. Låg i min säng hela dagen och jag menar det verkligen, hela dagen! Men då finns mina underbara vänner, dom stöttade mig så att jag orkade mig igenom kvällen och jag somnade som ett barn, även fast det tog väldigt lång tid. Tack för att ni finns, jag älskar er och igår fick jag lära mig hur mkt ni betyder för mig!
Ha en bra dag.

Inga kommentarer: