torsdag 28 augusti 2008

lessen och besviken...

Jag är så trött! och det beror på att jag var vaken till 23.45, då kan man ju undra vf jag var det? Jo det var för att en person skulle ringa mig men aldrig gjorde det. Den personen skulle ringa i förrgår oxå, men gjorde aldrig det heller! Jag blir så arg, nej inte arg men riktigt ledsen och besviken. Om man säger att man ska ringa så gör man de, annars smsar man och säger att man inte kan ringa. Just nu är jag så ledsen. Jag orkar inge mer. Det är riktigt ansträngande det här. Åh jag vet inte ens hur jag ska skriva och förklara, men jag orkar inge mer! Snar vet jag inte vad jag ska göra, men bara jag får ett slut på detta! Jag orkar inte nå mer, verkligen inte...

Är det någon som läser min blogg längre? Det verkar inte som det, och isf orkar jag inte ha en blogg, inte för att jag bara har en blogg för att jag vill att folk ska läsa den, utan det är bara för att skriva av mig. Men det är ju ändå roligt om någon läser den.

Vi hörs senare

Inga kommentarer: