måndag 18 augusti 2008

väldit väldigt VÄLDIGT dålig uppdatering...

Usch på mig fy... jag borde inte få ha en blogg, så dålig som jag är på uppdatera. Jag ska försöka skärpa mig, jag lovar! Men jag har verkligen inte haft någon lust, har varit så mycket.
Just nu sitter jag vid datorn och dricker te, bara myser. Utanför fönstret faller regnet. Nu är det verkligen höst, det känns väldigt tråkigt. Sommaren är slut med varma dagar, sommarlovet tar slut, inga sena kväller med kompisarna, inga mysiga grillkvällar. Men hösten kan väl oxå vara rolig. Jag fyller år, man får träffa klassen och ha kul med dom, man får krypa upp i soffan med en bok eller tidning, en kopp te och bara mysa :D. Ja hösten kan vara mysig ibland :). I söndags var jag på IKEA :D kul, jag köpte två lampor, två kuddar, ett tidningställ, ett överkast och ljuslyktor. Ingen stor shopping men ekonomin sa stopp. Jag har även köpt en ny bokhylla, så idag blev det att möblera om i mitt rum :D det blev bra :). Nej nu ska jag fortsätta pyssla om mig själv med te, ska snart ta en varm dusch oxå. Ikväll kommer Jossan oxå och ska sova här :D kul kul :).
Ha det bra och mys på :)

Inga kommentarer: