torsdag 28 augusti 2008

Kan man förlåta för mycket?

Nu har det löst sig, eller ja. Jag tkr det har löst sig men J fick skälla ut han och sen var han jätte gullig. J tyckte säkert han fejkade, och jag vet inte, kanske har hon rätt, kanske ändrar han på sig? Alla säger att jag förlåter folk för lätt, och det kanske jag gör? Men det är för att det alltid är mitt fel, det är jag som gör fel! S sa att om han skulle börja slå mig skulle jag förlåta, och han skulle slå mig igen och jag skulle förlåta. Men det kanske var mitt fel från början? Förlåter jag folk för lätt? Men inte tror jag att jag skulle förlåta han om han slog mig, eller? Jag orkar inte detta nå mer. Fast det har ju löst sig nu, så vad deppar jag för? Men jag är nog bara oroliga att det ska bli som det har blivit många gånger igen. Men nu tror jag han fattade, nu tror jag han ändrar sig. Jag ska visa dom att han inte är ett svin som dom tror, för det är han inte.

Inga kommentarer: