tisdag 26 augusti 2008

världen är för orättvis

fick nyss veta att min kompis bror har dött för ett tag sen... så jävla hemskt han fick inte ens bli 20, hans liv fick inte börja. Varför är världen så orättvis? tar oskyldigas liv, man får inte göra så, man kan inte göra så. Tårarna rinner för mina kinder. Det enda jag skulle kunna hjälpa henne med är att be, jag frågar er alla där ute, hjälp mig att be för henne. Det låter nu som om jag är jätte troende, men något tror jag på. Jag ska be för henne. Det är så hemskt. Jag förstår det inte.. vill bara hålla om henne, men hon bor för lågnt bort. Vill säga massa bra saker, men vad kan man säga i sånna här situationer? inte så mkt, allt känns som fel ord. Hennes bror kan inte börja leva igen, tyvärr men jag ska be för henne <3.

Inga kommentarer: