fredag 29 augusti 2008

Allt är fel...

Du sa att du älskade mig, men jag tror dina ord bara var tomma svar. Hade dom ens någon betydelse? Jag tror inte det. Det verkar inte som det. Jag älskar dig, och jag vill att du ska älska mig tillbaka. När du sa att du älskade mig vart jag så glad att tårarna rann, men den glädjen verkar vara bortkastade. Jag trodde de du sa var sant, men nu vet jag inte längre. Du kommer och går, säger att du gillar mig lite då och då. Men det verkar inte som om du står fast vid dina ord. Kan du inte bara säga vad du tycker och sen stå fast vid det?! Det verkar inte så, och det sårar mig så otroligt. Jag vill att du ska älska mig. Men vi har ingenting gemensamt, så det kanske är lika bra att vi går skilda vägar. Jag blir ledsen bara jag tänker på de, men är det kanske bäst? Vill bara att du ska älska mig och att jag älskar dig och att vi delar allt tillsammans, men det verkar inte funka, tyvärr. Men jag älskar dig och kommer alltid göra det, bara så att du vet! <3

Jag känner såhär ganska ofta just nu, men asså jag orkar verkligen inge mer.. vill bara hoppa... usch fy fan :S Jag vill ju bara älska dig, men det går bara inte, åhh varför ska livet vara så jävla svårt? Nej asså allvarligt jag klarar inge mer nu, jag ger upp...

Folk vill bara hjälpa mig, men jag är otacksam, men det är så jobbigt just nu, vet att det är jag som ber om hjälp och sen är jag så jävla otacksam :S men asså... vi ser olika på denna sak, och det är jobbigt när alla kommer med kommentarer, även fast du kanske är så... jag vet inte, verkar som om jag inte ser hur nån är just nu, men allvarligt jag orkar inte mer, och nu är jag seriös. Kan du inte bara komma och göra allt rätt? FANFANFAN... orkar inte, vill inte. Vill bara sova tills jag orkar igen, och när jag vaknar igen så ska allt vara perfekt. Varför kan det inte vara så?
FÖRLÅT

Inga kommentarer: