onsdag 6 augusti 2008

tidningar får en på bra humör

När man inte mår bra, är tidningar bra och ha. Dom muntrar upp och tiden går fort. Man kan drömma sig bort i tidningens värld. Efter en jobbig dag på skolan/jobbet, bara ta sin tidning och slänga sig i soffan och njuta. Härligt värre :) eller om det regnar en dag krypa upp med en tidning och en kopp te i soffan. Så mysigt och ro givande :) tack till den som gör alla olika tidningar utan dom skulle jag vara väldigt lessen :) idag köpte jag två nya tidningar chic och plaza :) jag tyckte inte cosmopolitan var så bra som jag köpte igår, men då vet jag de till nästa gång. Man måste läsa olika tidningar för att hitta sin favorit :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482

och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D