lördag 23 augusti 2008

Sista dagarna på sommarlovet..

Det blev ett till inlägg idag ;D. Det har varit en varm dag idag :) vi får hoppas att de är det imorron oxå, så man får njuta av en bra dag den sista sommarlovs dagen :D.
Jag har inte ens börjat vända om dygnet än, och jag kommer nog inte göra det heller. Men vi får hoppas att det löser sig ändå. Imorron blir det att lägga sig tidigt iaf.
Jag har bestämt mig för att börja ett nytt "liv", eller nytt och nytt men förändra lite saker i mitt liv. Ska börja stiga upp tidigare så jag kan äta frukost. Har inte ätit frukost på ett år, men jag har verkligen ingen lust, men ska börja lite smått, sen ska jag även satsa mkt mer på skolan, jag ska inte plugga ihjäl mig men jag ska satsa mer för nästa år är det faktiskt gymnasiumet som gäller :S jag vill inte tänka på de, men de kommer vara mkt snack om gymnasiumet nu i 9:an så det är väl bara att inse att de är snart, nej det är inte snart. Jag ska njuta av det sista året på grundskolan och inte deppa ner bara för gymnasiumet!
Puss och Kram

Inga kommentarer: