lördag 30 augusti 2008

Hjälp med blogg

Just nu sitter jag och lyssnar på ABBA. Sen jag såg Mamma Mia filmen har dessa låtar blivit lyssnade på väldigt mycket. Dom gör en väldigt glad och man får bara lust att dansa när man hör dom, så är det iaf för mig.
Ja som ni säkert förstått är jag fortdfarande sjuk. Jag har legat i sängen hela dagen. Usch det var inte så jag ville tillbringa helgen, men nu blev det så. Till nästa helg ska jag då vara frisk, ja jag hade ju inte tänkt att vara sjuk så länge utan till på måndag SKA jag vara frisk, och imorron vill jag oxå helst vara frisk. Så jag hinner hitta på något kul innan skolan börjar.

Har funderat på om jag ska börja blogga på min andra blogg istället. Jag kan blogg.se mycket bättre och det känns som om den är lättare. Men det skulle vara jätte kul att blogga här oxå. Så är det någon som kan hjälpa mig hur man bloggar här och hur man ändrar framsidan till lite mer personligare skulle jag bli jätte tacksam :).

Nu ska jag läsa lite andra bloggar, det blir nog ytterligare ett inlägg ikv eftersom jag inte har så myckat annat att göra.
Puss och Kram

Inga kommentarer: