onsdag 20 augusti 2008

stan hela dan :D

igår blev de filmmys med glass :D jag såg high school musical 1, den är så fin! såklart började jag ju gråta lite oxå, känslosam som jag är. Idag vart de stan med Ellen, Josse och Clara :D vi hade väldigt trevligt och jag köpte världens mysigaste tröja och mysbyxor från H&M.
Sen skulle jag även köpa ett regnställ åt lillasyster, och hon i kassan kollade på mig som om hon tänkte: är inte hon för ung? Hon ska inte bry sig om jag är ung mamma. Hennes jobb är att sälja varor åt vem som helst. Jag blir så less på dom som bryr sig om andra, sköt er själv!
Jag provade även en skinnjacka och jag vill ha ha ha ha! men man får väl önska sig en när man fyller år...
Ikväll blir de bio med Emmelie, väldigt mysig. Det blir att se Mamma Mia.
Jag måste börja kliva upp tidigare, skolan börjar ju om 5 dagar :O usch! igår somna jag två och vakna elva. Måste börja vakna mkt tidigare, menmen.
Nu ska jag göra mig klar för bion.
Puss och Kram

Inga kommentarer: