lördag 30 augusti 2008

allt känns fel

Det är mycket jag vill just nu men som jag inte kan av olika anledningar och det känns väldigt deprimerande! Jag vill tex. ha en helt ny garderob, men har inga pengar. Jag vill umgås med mina underbara vänner men kan inte eftersom jag är sjuk. Jag vill ha Oktober så jag kan fylla år och få lite paket, det piggar alltid upp en. Men det kan jag inte heller eftersom det bara är Augusti. Men det måste väl finnas nått jag vill som jag kan fixa? Ja kanske det, men kan inte komma på det just nu iaf.

För en stund sen fick jag en av mina panikattacker och det var för att jag är sjuk och ser ut som jag vet inte vad, och då behövde jag en varm kram. Men det gick ju inte eftersom jag är sjuk och ingen kan komma hit! Ja mitt liv är inte perfekt just nu. Men imorron SKA jag då vara frisk så jag kan få lite kontakt med omvärlden.
När man blir sjuk så blir man mycket argare för ingenting och mycket mer irriterad. Just nu vill jag bara slänga min dator i golvet och lägga mig ner i sängen och sova! Jag vill bort från denna hemska värld! Just nu är allting hemskt och fel och ingen verkar fatta nått! Usch! Därför skulle det skulle vara riktigt skönt att komma bort härifrån ett tag. Bara åka iväg långt bort och umgås med alla. Så himla skönt det skulle vara. Bara komma bort från allt elände och bara njuta!
Om det är någon som läser min blogg så kommentera! Börjar kännas som jag skriver för ingenting!
Puss och Kram

Inga kommentarer: