onsdag 6 augusti 2008

fjälltoppar

Idag tog vi linbanan här i hemavan upp till fjällen, det var riktigt högt. Men så mysigt och fridfullt. När vi skulle åka ner var det värre. Men jag klarade det ;).
Just nu sitter jag ensam här i det stora huset, medans resten av familjen är och badar (i badhus!). Ska kanske ta en liten härlig promenad sedan och gå till affären och köpa en tidning. Hur långt kan de vara till affären? 2-3 km kanske? men vi får se... Nu ska jag fortsätta läsa "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. Riktigt bra bok som jag snart läst ut, för er som inte läst den, så gör de!
Ha en fortsatt trevlig dag.
Puss och Kram

1 kommentar:

Emma M sa...

GUD, nathalie!
försöker du göra mitt liv i repris? xP haha, båda har varit i hemavan, badat på samma badhus (nog för att det är det enda badhus som finns där...) och läser samma bok! ;s

säg bara inte att du bor på Klippen, för då blir jag rädd. väldigt rädd.

take care! ;p