fredag 29 augusti 2008

sjuk

I mitt förra inlägg skrev jag ju att jag varit väldigt deppig ibland och i mitt förr förra skrev jag att allt löst sig, lite förvöring kanske. Men det är för att just nu är jag glad och lycklig, men ibland händer det nått och mellan oss och då blir jag deppig. Det är nog för att vi är lite osäkra båda två, men jag hoppas att vi inte behöver vara det så länge till. Jag vill att allt ska bli bra :).

Nu har man gått och blivit sjuk oxå, och det var väl typsikt. Precis dagen innan man ska fara på buggläger blir man sjuk. Har ont i halsen, ryggen, jätte trött, ont i halsen, ont i kroppen, feber, jätte snuvig. Ja typ... jag hoppas verkligen jag blir frisk snart, men jag kan ju ändå inte fara på bugglägret :(. Jaja ibland är livet lite orättvis.

Men idag är det fredag och det känns riktigt skönt! En hel vecka har jag nu gått i 9:an och det känns konstigt men ändå känns det som om vi aldrig haft sommarlov. Det är konstigt det där... Vi hade iaf "uppstartsfest" för hela skolan idag och jag, S och J tyckte att det kändes som om det var höstlov. Som om det alltid varit skola. Haha.

Under helgen blir det att krya på sig. Lillebror fyller år på måndag så då är det väl bäst att vara frisk när det kommer massa gäster. Imorgon blir det att sova länge och film dag, ska försöka krya på mig till söndag så kanske jag kan umgås med nån?

Hoppas alla ni andra där ute är friska, annars hoppas jag ni kryar på er snart, för det är inte kul att var sjuk.
Puss och Kram

Inga kommentarer: