tisdag 5 augusti 2008

....

Just nu är mitt liv inte direkt det bästa. Jag har fått veta under kvällen att vi har konfirmations återträff på fredag som jag kommer missa bara för att jag är i hemavan och för att dom inte kunde skicka ut om de tidigare! :( men det är väl inget att hänga läpp för. Jag får köpa en tidning imorron för att muntra upp mig själv ;).
Sandra och Emmelie är ju bara för söta. Sandra letade reser på hur jag skulle kunna ta mig hem och vara med på äterträffen och Emmelie skriver om mig i sin blogg :). Saknar er så mkt, men när jag kommer hem på sön får vi träffas :)<3.
Nu är sista allsången avslutade och Robert Gustavsson är ju bara för härlig, skrattade så jag fick ont i magen ;D. Nej nu ska jag läsa lite andra bloggar och sen gå och lägga mig och läsa min Cosmopolitan som jag köpte idag, man blir trött av fjällsluften. Vi hörs imorron.
Puss och Kram

Inga kommentarer: