lördag 23 augusti 2008

ta vara på dagen...

sitter här med ny målade naglar hemma hos Linn :). Linn är i duschen, så passar på att skriva lite snabbt. Ska sova hos Linn hela helgen, pga. att familjen är i Lycksele(som jag kanske nämnt i tidigare inlägg). Det ska bli kul :).
I torsdags-fredag sov jag hos Sandra med henne och Emmelie :D vi hade riktig mysig och flummade på som vanligt ;). Vi såg även en skräckfilm(7 days to live) den var riktigt läskig men ändå bra. Vi somna vid halv fem, och jag som aldrig brukar drömma efter skräckfilmer gjorde de... Jag minns den så väl. Jag vaknade av ett ryck med händerna vid ansiktet och då ser jag en skräckslagen emmelie. Så jag har vaknat med ett ryck precis när hon ska sträcka sig och ska väcka sandra. Båda blir livrädda, men vi skrattade sen, ojoj riktigt läskigt :P.
Nu är de inte långt kvar till skolan börjar... :( bara söndag och sen börjar vi, usch. Fast det ska bli kul att träffa alla :D. Undra hur de kommer kännas att börja 9:an? Vi får se... måste börja tänka på gymnasiumet och hela framtiden... jag vill inte... jag vill vara ett litet barn igen som är på väg till sin först skoldag, med en liten söt ryggsäck, och små söta skor. Men nej, den tiden är över... Ja det är väl bara att acceptera.
Nej nu har linn duschat färdigt så nu ska vi sjunga singstar. Kanske bloggar sen igen.
Puss och Kram

Inga kommentarer: