tisdag 19 augusti 2008

regnet det bara öser ner...

Det har regnat här nu i två dagar, riktigt oktoberväder, fast det bara är augusti! :O. Vill ha tillbaka sommaren med varma dagar. Men men det är bara att vänta ett år... Nu när de är höst är det väl meningen att man ska köpa mössor, halsdukar och vantar. Men jag kan verkligen inte ha mössor, jag ser inte klok ut och halsdukar gillar jag inte, och vantar har jag redan. Så några sånna köp blir det då inte. Imorgon blir de stan med Ellen, Josse och Clara. Kul kul :D bränna barnbidraget (Y) haha :). Funderar på om jag ska sätta mig framför tv:n med en mysig film och lite glass? mysigt men kallt, får väl ta en filt ;) haha vi får se hur jag gör :). Imorgon när vi ska till stan får vi hoppas att det inte regnar.
Ha det så bra i höstmörkret :)

Inga kommentarer: