onsdag 27 augusti 2008

tung i kroppen

Idag åkte vi till Sandnäsudden med hela C-huset. Det var inte kul, eftersom vi cyklar dit(1 mil) äter lite snabbt pratar och svamlar sen bygger vi sandslott som ingen ens orkar ta seriöst sen åker vi hem(1 mil) ja det är ungefär det vi gör. Skulle säkert vara mkt roligare om vi hade lekar, sammarbetsövningar eller vad som helst. Men nu slipper jag iaf det för resten av mitt liv! Det känns skönt. Så just nu har jag ont överallt och är helt slut i kroppen. Jag var med Jossan efter och vi var verkligen trötta så vi höll på dö av skratt, skrattade åt ingenting, men det är bara för härligt ibland :).

Nu har jag hunnit gå skola i tre dagar. Vi har inte haft några vanliga lektioner, och jag kan fortfarande inte förstå att jag är 9:a :O. Det är som väldigt tyst när inte dom gamla 9:orna är där och dom nya 7:orna är ju inte direkt högljudda. Det är väldigt tomt, men man går typ och spänner sig, hahaha. Nej men det är väldigt lugnt och nu är det som vi som sitter på torget och häckar, ingen syn av dom gamla 9:orna. Vi kan också sitta vart vi vill, haha. Nej men jag vänjer väl mig som jag skrivit i alla andra tidigare inlägg. Men vi får se hur det känns efter jag gått några veckor, återkommer då ;)
Puss och Kram

Inga kommentarer: