fredag 8 augusti 2008

Shopping till hösten

Man har inte så mycket att göra här i hemavan, men då kan jag blogga mycket :D inte för att det är så många som läser men :). Just nu sitter man och ser på Jönsonligan på 4:an, dom är ju väldigt roliga och dom kan man se på när man inte har så mycket annat att göra som jag nu tex. ;) Just nu garvar jag för fullt åt Jönsonligan, oj vad rolig man kan vara ;)

Jag och Emma har kommit på att vi är skrämmande lika :O. Vi är på samma ställe på semestern, vi besöker samma ställen på semestern, vi läser samma böcker, vi har samma intressen och vi faller för samma killar :O det sista är kanske inte så bra, men vi löser det utan bråk ;). Men som jag kom på är det säkert ödet och då betyder det säkert att vi kommer vara vänner för alltid :). Jag tror väldigt mycket på ödet, någon mer som gör det? :)

Jag gjorde en liten lista på vad jag skulle behöva nu till höstsäsongen:
- Två par nya jeans, baggyjeans och utsvängda jeans, eller vad dom nu kallas, skulle vara bra och ha
- Underkläder, behövs verkligen
- Accessoarer, skulle vara kul att ha lite nytt
- En skinnjacka, skulle vara kul att ha
- Väskor, alla olika storlekar vill jag gärna ha
- Nya skor
- Nya cd-skivor, är alltid kul att ha
- Nya filmer, behövs alltid

Ja det är lite vad jag ska köpa den närmaste tiden, vad vill ni köpa nytt till hösten? :)
Puss och Kram

2 kommentarer:

Emma M sa...

ojojoj, natta...
hur mkt pengar har du egentligen? ;)
är du stormrik utan att jag vet om det? :p

kraaaaam :D

Anonym sa...

Haha Nathalie, vi har ungefär samma saker på våra "shopping" listor :') puss!