onsdag 17 september 2008

Onsdag

E och J är här, men tänkte blogga lite ändå. E jobbar matte och J lyssnar på musik, och jag sitter vid datorn, haha, sällskapliga vi är med varann ;). Igår hant jag faktiskt med med allt jag skulle! Jag är riktigt chockad. Men väldigt stolt. Jag hant med diagnosen, ringa R och min slöjdläxa. Så det känns riktigt skönt. Och E hjälpte mig med eng-läxan, att översätta en låttext. Så nu är jag klar med den oxå och den ska vara klar imorron, så det känns rikitgit riktigt bra. Jag har inga mer läxor denna vecka, yes! Det blev ingen redovisning imorron, kan min vecka bli bättre? Juste föresten E påminde mig, jag har spanska läxa till fredag, men jag kom på att jag missar den, haha. Eftersom jag och S ska på en utbildning med "elevkåren" så ja, haha. Men sen nästa fredag har jag en eng-läxa, och vi har redovisning på torsdag nästa vecka. Oj nu blev det mkt skolsnack här. Inte kul. Haha, men nu ska jag umgås med dom söta.
Puss och Kram

Inga kommentarer: