söndag 14 september 2008

söndag

Idag är det söndag, och helgen är redan över! det kan inte vara sant, den började ju nyss... jaja iaf så har jag inte hunnit med så mkt i helgen, men det gör man väl inte? Igår var jag och kollade på buggtävling, riktigt kul :D och det gick bra, för dom flesta. Grattis till alla. Sen på kvällen blev det att sova hos H, riktigt kul. Vi såg: 27 dresses, 28 dagar senare, 28 veckor senare och mean girls. 28 dagar och 28 veckor senare var lite läskiga, men dom var inte jätte läskiga/äckliga utan lagomt och det var perfekt. Sen hade dom även ett ganska bra slut. Så det var två perfekta filmer, haha. Ikväll blire att fara och bugga, kul kul.
Jag har ju nyligen köpt nya jeans och vill ha lite mer nya kläder. Koftor, skinnjacka, skor och underkläder är det jag vill ha mest nu, och även behöver! Men ekonomin går inte riktigt ihop så vi får se hur det blir. Vill även ha en ny väska, behöver ingen för har precis köpt en, men det är så härligt att gå och köpa en ny väska. Inte för att jag använder den hela tiden efter det, men bara att se den hänga på mitt rum är härligt, haha.
Måste verkligen jobba matte men uschuschusch, kändes inte lockande! Men måste väl...
Hoppas ni får en mysig söndag
Puss och Kram

Inga kommentarer: