måndag 15 september 2008

Ny vecka

Måndag betyder skola igen... inte kul, men förra veckan gick riktigt fort så vi kan ju hoppas att denna vecka oxå gör det. Idag har vi inte gjort mkt på skolan, haha Helena(Svenska lärere) har ju humor ibland ;) jag höll på dö av skratt. Sen efter skolan så fick man testa jujutsu(?) om man ville, men jag tror inte riktigt det är min grej. Men ska iaf gå nästa vecka och testa igen. När dom slängde varann såg det ut att göra riktigt ont, blunda varje gång dom visa, haha.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, blir väl dator som vanligt...
Jag har kommit på att jag aldrig läser böcker nu förtiden. Förut läste jag alltid böcker, säkert minst tre per vecka. Nu äre nog inte ens en varannan vecka. Jag saknar faktiskt böckernas värld. När man kan drömma sig bort, hamna i böckernas värld. Ska börja läsa igen. Det är så härligt! Nej nu äre mat, hare gott.
Puss och Kram

Inga kommentarer: