onsdag 15 oktober 2008

100 inlägg

Detta är mitt 100:e inlägg så fort det kan gå och skriva 100 inlägg... jaja. Har kommit hem från buggträning och duschat för ett tag sen. Träning gick bra som vanligt och gjorde mig på toppenhumör. Efter det har jag inte gjort så mycket. Borde träna på engelskan eller spanskan eller göra klart allt till den muntliga uppsattsen. Ja allt ska vara klart på fredag så det är nog bäst att jag börjar sätta igång snart, men orkar verkligen inte... Imorgon blir det råplugga! Jag måste verkligen! Ikväll kom även min underbara kompis E hem från turkiet! Har saknat henne så otroligt mycket! Vill bara fara och krama henne nu! Hon kommer ju vara hur brun som helst :O. Men jag får inte träffa henne förens på fredag :( kanske far och hälsar på henne imorron? ja vi får se :). Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan gå och lägga mig och läsa.
Puss och Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

träningen gör mig också glad! :D

<3<3<3<3

/emma