torsdag 2 oktober 2008

Torsdag

Klarade dagen, utan några oanikattacker eller nedstämdhet! Känns så skönt, en rolig och fantastisk dag. Idag skulle vi som sagt orientera. Jag var med S och vi är ju väldigt duktiga. Det gick jätte bra att hitta dom 4 första men sen gick allt fel, vi hamna ute på ettt kalhygge och det var fullt med sunkmart, så vi sjönk och sjönk och jag blev helt genomblöt! och det var inte kul, och då började jag nästan gråta för jag var så less, men de gick snabbt över, sen rammlade jag oxå mitt i det blöta(fast det var inte så blöt) och stukade lillfingret, igen... har säkert haft 5 gånger sprickor i mina lillfingrar, det är inte klokt! Vi gick tillbaka till lärarna och gnällde och då fick vi en annan karta som det bara var två kontroller på, vi hitta först jätte snabbt, men den andra... ojoj hur lyckas vi? Vi sprang in i skogen och virrade omkring där sen hittade vi den andra och då skulle vi hitta tillbaka till elljusspåret, gjorde vi de? Nej, vi gick samma väg som vi kom och då blev det bara djupare och djupare skog. Sen hitta vi till en stig, men gick åt fel håll och då kom det blöt mark så vi vart ännu blötare, då vände vi om och hittade faktiskt tillbaka! Väldigt rolig dag och vi skrattade väldigt mycket, kommer kanske några bilder imorgon. Sedan på kvällen var hockey. Luleå förlorade med 2-4 mot Brynäs, suck dom suger. Men det var kul och jag och sandra har skrattat hela dagen. Den här veckan var inte så jobbig som jag trodde, den har varit jätte bra, okej inte jätte bra det har ju hänt lite grejer... men den har varit mycket mycket bättre än vad jag trodde.
Nu ska jag sova
Puss och Kram

Inga kommentarer: