fredag 3 oktober 2008

Fredag

Skolan idag var ganska lugn, först skridskor på morgonen. Jag och E fick åka själva eftersom båda vi inte har åkt så mycket, det gick ganska bra. Hade spanska oxå och jag får panik på våran lärare, hon är så grymt irriterande! jaja bäst att stå ut med henne... Ikväll blir det disco med brudarna, men det är bara det att... jag vet inte vad jag ska ha på mig! Får panik, det är 2 ½ timme kvar tills vi ska fara och jag har inte ens börjat förbereda mig än. Ojo känns som om det inte kommer bli bra, men men. Imorgon blir det att gå på körgrejset, men ska ej sova där eftersom jag inte pallar det. Det kommer en sångpedagog, wiie. Sen på kvällen far vi till mormor och träffar kusinerna, länge sen. Nej nu ska jag läsa lite andra bloggar som jag inte gjort under hela dagen och sen måste jag göra mig iordning!
Puss och Kram

Inga kommentarer: