måndag 6 oktober 2008

Måndag

Helgen har gått alldelens för snabbt! Jag vill ha en till helg, vill ha en till helg fullpackad med massor av roliga saker! Denna helg var väl sådär, ganska stressig, och jag har inte fått sova ut! Jag sov över när vi hade kördag. Tyckte det var bäst, och jag ångrar inte att jag gjorde det, för det var väldigt kul. Vi sjöng från 10-15 och det var väldigt kul och lärorikt. Vi sjöng med Eva(sångpedagog) och det gick jätte bra, man fick gå ut en och en och träna på en låt. Jag sjöng Älska dig och det gick väl bra. Men sen skulle vi tydligen sjunga för varann och jag klarar verkligen inte att sjunga inför folk själv jag vill men det går inte! Även fast jag kände personerna jag skulle sjunga för så kan jag inte, men på något sätt och med lite peppning ställde jag mig iaf där framme och sjöng. Jag kan väl inte säga att det gick bra men det gick ju inte direkt dåligt heller. Sen har jag även firat mormor i helgen och fick då träffa kusinerna, kul. Ska även berätta att det snöade i lördags :O asså shit, det kan ju inte snöa i oktober! men det gjorde det. Men den stannade inte kvar, och igår var det värsta stormen, ojoj vilket ruggit höstväder. Hösten är en mysig årstid när löven är alldelens gul och röda och det är lite varmt och lite kallt, inte när regnet öser ner och det blåser som jag vet inte vad. Det är då man önskar man har en kille att mysa med...
Idag har det inte hänt så mycket, som vanligt påp måndagar. Har varit irriterad hela dagen, ingen bra dag. Denna vecka kommer nog bli ganska lugn, inte så mycket läxor och inte så mycket inplanerat, skönt.

Jag blir så sotis när jag läser personers bloggar om hur dom börjat ett nyttigare liv, med att träna, äta nyttigare, sluta med söt. Jag vill oxå vara så duktig. Men jag kan inte bara besätmma mig att nu ska jag göra så utan jag måste ha någon som puschar på och stöttar, suck! Jag vill kunna vara lika duktiga som dom. Nu ska jag ju iaf börja på gym om det blir av, men det måste det bli! och jag ska äta nyttigare, jag måste! Jaja vi får väl hoppas att det går nån gång.

Om 15 dagar fyller jag även år, det ska bli kul
Puss och Kram

Inga kommentarer: