söndag 12 oktober 2008

En ljus söndag

Varför är jag så glad? Haha ja det är ju bra att jag är glad och lycklig, men det har ju inte hänt något. Jag känner mig bara fri. Är det nu alla ljusa stunder kommer komma? Är det nu livet vänder och jag ser allt possitivt? Jag vet inte, men jag hoppas det. Jag har bara sett mörker ett tag nu och nu ser jag allt ljus. Behövdes det bara en egen lördag? Behövde jag få vara själv en dag? Var det det som behövdes? Haha det är ju något gott att skratta åt, att det kunde vara så enkelt :). Jag vill hjälpa alla, och dig. Det är nu jag vill att du ska prata med mig. Nu känner jag mig stark igen. Vill hjälpa dig, gråt ut hos mig. Jag skrattar och är glad. Vill att alla ska vara det. Hoppas detta håller i sig ett tag. Då kan det bli riktigt perfekt i några dagar.
Hoppas ni får en härlig söndag.
Puss och Kram

Inga kommentarer: