torsdag 9 oktober 2008

Väldigt spänt mellan oss. Jag hoppas verkligen det blir som vanligt, för jag vill inte ha det såhär! Vart tog det normala livet vägen? Jag vill inte ha ett liv som går åt helvete hela tiden! Och det är just det mitt liv gör nu, när blir det normalt igen?! Har upptäckt att alla killar jag gillar har helt plötsligt något på gång med mina kompisar, utan att jag ens har vetat det. Och det är väl ungefär en chans på miljonen att man gillar samma kille eftersom han inte bor i samma stad som oss. Det är ju nästan skrattretande! Helt sjukt! Men du har ifs inte sagt något till mig på veckor. Livet går neråt neråt neråt. Just nu är det nästan längst ner, som vanligt då. Snart brister allt igen. Åh jag orkar inte! Vill inte ha ett sådant liv! Vill ha ett normalt liv! Men mitt liv kommer aldrig bli normalt, aldrig.

Inga kommentarer: