torsdag 16 oktober 2008

Torsdag

Idag har det varit lugn dag på skolan, och jag har upptäckt att jag gillar bild. Tack till våran bildlärare Berit som hjälpt mig med allt och haft tålamod med mig så att jag äntligen insett att det är kul. Det är underbart att få fram saker på pappret och samtidigt tänka på hela sitt liv. Man kan få fram så mkt på bild, känslor tankar och mkt annat. Sen fick jag äntligen träffa E som kom hem igår, så brun hon var :O men nu är hon tillbaka, som jag längtat efter henne! J min lilla gumma är fortfarande sjuk, nu har hon fått ögoninflammation oxå, krya på dig nu och massar kramar till dig! <3. Denna kväll har jag tillbringat till läxor, har gjort det mesta på "uppsattsen" och det känns skönt + att vi fick helgen på oss oxå så känner mig inte så stressad längre, på måndag ska den redovisas och jag hoppas det går bra. Matten ska jag göra lite senare och engelskan är jag nästan klar med. Spanskan har jag oxå och det är väl den jag längtar minst till... men men har tre timmar på mig att göra alla läxor så det ska nog lyckas :). Imorgon blir det att E och S sover här, J skulle oxå sovit här men är ju hon som sagt sjuk så :( och sen på lördag blir det party, rolig helg :D.

Inga kommentarer: