onsdag 1 oktober 2008

Onsdag

Blev inga bloggande igår eftersom jag inte hade lust och inte hade tid. Igår var vi 9:or på gymnasiebyn, trappor upp och ner. Överallt vill inte se en trappa på ett tag. När man börjar där kommer man få världens bästa motion och ben muskler. Efter det var jag på stan en snabbis med E och S. Sen for jag till kören och sen pluggade jag matte och engelska med S.

Just nu sitter jag vid datorn på KH med E, vi ska väl snart gå runt på stan och ta en mysig höstfika. Matte prov idag, gick åt helvete... blev så stressad, jaja vi får väl se hur det gick när jag får tillbaka det men jag tror inte det gick så bra. Imorgon blir det att cykla typ långt för att orientera, tråkigt tråkigt tråkigt. Har iaf klarat 3 dagar av denna vecka så jag kanske klarar utan att få några större depressions attacker. Hoppas jag klarar hela veckan, är inge roligt när man blir deppig, lessen och känner sig sämst i världe. Nej nu ska vi kanske gå. Ska se om E är klar hon sitter vid datorn här brevid mig. Men vi hörs sen.
Puss och Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Naw, finns här för dig Nathalie <3