onsdag 1 oktober 2008

tårarna rinner och rinner

gråter fortfarande... har säkert gråtit i en timme snart, och det är nog inte bara över "nyheten" idag, utan det är nog all gråt som har suttit fast, som jag inte har kunnat gråta ut, som kommer nu. Det känns inte bra, nu orkar jag ingenting, vet inte om jag orkar till skolan imorron... men jag kan inte svika mina vänner, så går nog ändå till skolan imorron, när vi har den j*vla orienteringen, och sen på kvällen äre hockey, som jag oxå går på. Lika bra att leva ett normalt liv även fast mitt liv inte är normalt. Jag orkar ingenting nu, vet inte om jag orkar fara på nå kör grejs vi skulle haft lördag-söndag. Ska iaf på "disco" på nlv på fredag, om jag orkar. Vet inte vad jag orkar och inte orkar. Kanske skiter i körgrejset och gör något kul med vännerna istället, eller så kan jag gå på körgrejset och sjunga och så, och sen skiter jag i att sova där och är bara till tre? Kanske gör så istället, för orkar verkligen inte, vill vara med mina bästa vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag finns här för dig Nathalie <3