onsdag 8 oktober 2008

Veckorna flyger förbi

Nu sitter min kära vän E på planet på väg till Turkiet. Hon ska vara borta 1 vecka. Kommer sakna henne grymt mycket. Men vi får hoppas att hon får det toppen bra, med massor av skoj.
Men 1 vecka går fort, det var ju nyss måndag och nu är snart torsdag :O det är ju inte klokt vad veckorna flyger förbi! Dom rullar på hela tiden i en väldig fart. Så 1 vecka kommer nog gå väldigt snabbt. Men vi kan hoppas att en vecka för E går ganska sakta, så att hon får njuta av värmen där borta, innan hon ska tillbaka hit till kalla Sverige.
Om 13 dagar fyller jag år. Det ska bli kul, jag längtar! Då blir det party såklart! Dom 13 dagarna kommer nog oxå gå riktigit snabbt.
Nej nu ska jag gå och lägga mig och läsa och sedan sova.
Puss och Kram

Inga kommentarer: