fredag 10 oktober 2008

idag var det bättre, såhär ska det vara. Då känns allt rätt, men dagen var inte alls bra. Bara en liten stund. Haha mitt liv är verkligen något man kan skratta åt. Allt går verkligen fel. Jag har aldrig krossat en spegel, gått under en spegel. Jag spottar alltid när jag ser en svart katt lägger aldrig nycklar på bordet. Jag är nog den mest skrockfulla människan som finns, och ändå har jag all otur man kan ha, så man skulle kunna tro att jag gjort alla dessa saker. Jag kommer ha otur för resten av mitt liv. Det är ingen som fattar hur jag känner, ingen som fattar hur jag mår. Vill bara skrika rakt ut tills jag aldrig mer kan prata igen. Min röst försvinner för alltid. Jag har sån jävla otur. Jag är arg, lessen, besviken, irriterad, sur, frustrerad. Allt man kan vara som är negativt. Mitt liv skulle man kunna göra till en humorbok för det enda man kan göra är att skratta åt det. Det är ju bra att du är lycklig men aldrig att jag trodde du skulle bli lycklig på ett sådant sätt. Du har ljugit för mig hela tiden, det har jätte mig falska förhoppningar även fast jag aldrig egentligen trott på det och du visste inte om det, men ändå! Jag är så less på allt och alla. Inte nog med det, min helg är helt förstörd! Precis varenda kotte åker bort, just denna helg. Och är dom inte borta så gör dom något annat. Jag får panik. Jag är inte den personen som kan sitta hemma och bara ta det lugnt, se på film och bara slappa. Speciellt inte när jag mår såhär! Jag måste ha något att göra, vara i rörelse hela tiden, vara med någon, ha sällskap. Annars rasar allt. Och det är precis det som denna helg kommer göra, och då kommer nästa vecka bli helt katastrof! Något måste det finnas att göra! Ikväll blir det iaf basket med S och F tror det var Plannja mot 08? Heja 08 isf, kommer typ bli sönderslagen ;) haha men det är väl lika bra då slipper jag allt detta...
Bloggar kanske mer ikv.
Puss och Kram

Inga kommentarer: