lördag 4 oktober 2008

Party




Jag hade på mig:
Jeansshorts H&M
Grå tunika KappAhl
Leggings Gina tricot
Bälte i midjan H&M

Disco ikväll då med brudarna. Det var inte speciellt kul och jag har insett att är man inte lika populär som sina vänner, så blir man lite utstött när man är på ett ställe med populärt folk. Men det är väl bara att leva vidare, inget att gnälla för. Det är bara att vänja sig. Jag fick inte dansa med någon men inte så ovanligt. Stjärnor såg jag på hemvägen, ni kanske insett att jag tycker natthimlen är väldigt speciell. Jaja har lärt mig att aldrig mer gå på NLV det är bara onödigt, varför ska jag ens dit? Haha jaja men man lär sig av sina misstag...

Nu ska jag dricka min kopp te och sitta vid datorn ett tag, sen ska jag lägga mig i min underbara säng och sova!

Puss och Kram

Inga kommentarer: