tisdag 14 oktober 2008

Tisdag

Skrev ingenting igår eftersom jag var helt slut i kroppen efter våran arbetskväll. Det var väl ganska skoj. Först satt vi och pratade om hur vi skulle kunna utveckla oss i arbetena, det var så tråkigt så det inte var sant och onödigt! Men sen lagade några mat, några fixade och trixade eller vad man nu ska kalla det. Jag var i "matgruppen" med E. Vi gjorde såklart världens godaste köttfärs till tacosen ;).

Känner mig helt slut i kroppen och är jätte trött, har frusit jätte mkt under hela förra veckan och denna oxå, och nu har jag även fått en klump i halsen :(. När jag är slut i kroppen blir jag även deppig och nere. Det är så jobbigt! Jag som varit så glad! Och inte hinner man med någonting heller, läxor käxor läxor, hela tiden! Vi ska även göra en uppgift som vi ska redovisa under måndag och tisdag. Vi ska diskutera ett ämne och argumentera för vad jag tror på. Jag har homosexualitet. Ganska lätt och argumentera om. Men jag står helt still, kommer ingenstans och det ska vara klart till på fredag. Suck. Jag längtar till helgen och höstlovet! Vill ha det nu!

En rolig sak är väl att jag fyller år om en vecka! Längtar!

Nej nu måste jag gå och göra engelskan...
Puss och Kram

Inga kommentarer: